Komentari prof. Riđanovića

Profesor Midhat Riđanović je odgovorio na moj članak o njemu, dakako na svoj način, u seriji komentara, koje prenosim bez ikakvih izmjena (radi se o nekoliko komentara, koje sam uklopio u ovaj članak; pojedinačni komentari su odvojeni crtom, nadam se da nisam ništa izostavio ili pobrkao). Dajem riječ prof. Riđanoviću:


Izbriši ovaj post ili ćeš najebat.


Juče naletih na ovaj blog i nađoh u njemu poduži tekst o mojoj malenkosti. Iz teksta sam zaključio da ga je morao napisati neki tvor, jer strašno smrdi po lažima, primitivizmu i glupostima. Ipak ima naznaka da ga je moglo napisat i ljudsko biće, pa bi autor teksta mogao biti hibrid između tvora i homo sapiensa.

Njegov blog se zove “NISAM LINGVIST …to mi je samo zabava u slobodno vrijeme”

Svoj odgovor na tekst tog tvora o meni naslovio sam “NISAM PSIHIJATAR …ali dobro prepoznajem budale” i objavio na portalu academia.edu (link https://www.academia.edu/38604218/Odgovor_tvoru.pdf), i na mom blogu (link https://midhatridjanovic.blogspot.com/).

Slijede odlomci iz mog odgovora: Tvor je uspio da na 5-6 strana ispiše toliko laži i gluposti da bi mi trebala manja knjiga da ih sve razotkrijem. Zato ću prokomentarisati samo neke “bisere” iz njegovog gorostasnog sranja:

1) On meni zamjera što ljudima koji su glupi kažem da su glupi. Ja takve ne vrijeđam, ja ih samo OPISUJEM. Ja to radim godinama, moje opise čitaju opisani, ali mi niko od njih nije prigovorio što ih tako opisujem.

2) On meni indirektno spočitava što pišem svojim Pravopisom. Ja sam samo preuzeo Engleski pravopis i prilagodio ga našem jeziku. U Engleskom pravopisu nema nelogičnosti kakvih ima u svim ostalim pravopisima: ‘Hrvatska’ kao ime države piše se velikim slovom, a ‘hrvatski’ kao ime jezika malim, iako su države prolazne (to je bar pokazao Balkan) a jezik vječan. Vjera je tokom istorije bila najvažnija vodilja u životu, za nju su ljudi ginuli, a mi je smatramo manje važnom od krave Šarulje, čije ime pišemo velikim slovom!

3) Tvor piše: “Riđanović svakako mnogo zna o lingvistici, točnije o jednoj gramatičkoj teoriji unutar lingvistike. Međutim, čim se upusti van svog uskog područja, Riđanović piše svašta.” Hvala tvoru na komplimentu, ali JA NISAM NAPISAO NI JEDAN RAD NA OSNOVAMA GENERATIVNE GRAMATIKE. On kaže “Taj pristup praktično sve svodi na nešto slično matematici, uz mnoštvo simbola, grafova, formula.” Ova me je rečenica zaista uvjerila da je Balkan rupa na planeti Zemlji, koja služi kao ljudsko smetljište, na kojem je naš tvor poseban egzemplar. Pa vidiš li šta si izvalio: Ako se matematički METODI koriste u nekoj nauci – a to je slučaj u svim savremenim naukama – onda se nikako ne mere reći da je sama nauka “nešto slično matematici.” Poslaću tvoru sve svoje radove, pa ako nađe JEDAN koji je napisan u duhu generativne gramatike, ja ću se živ spalit na Trgu Bana Jelačića u Zagrebu.

4) Grdi me što kažem da su Srbi i Hrvati jedan narod. O Srbima i Hrvatima stoljećima se govorilo samo kao o PLEMENIMA, tek je kasnije neki pametan lopov skonto da bi se od njih mogo napravit ‘narod’, a od naroda država – i eto prilike za njega da postane kralj/predsjednik te države i da pljačka narod do mile volje. A evo nepobitnog naučnog dokaza da su Srbi i Hrvati zaista jedan narod; zagrebački FA Institut je, nakon devet godina istraživanja genetskog porijekla 7.320 Hrvata, obznanio izvještaj u kojem se kaže da su Hrvati potomci Srba koji su tokom 10. stoljeća prešli na područja naseljena manjim slavenskim plemenima, i preuzeli ime ‘Hrvati’.” O gorostasnoj gluposti anonimnog tvora najbolje govori ovaj samoublački gest: On, laik u lingvistici, kritikuje - lingvistu međunarodnog ugleda, koji je napisao 6 lingvističkih knjiga, od kojih su dvije dobile prestižne nagrade, lingvistu koji je dvostruki dobitnik Fulbrajtovog fonda: kao student postdiplomac i kao gostujući profesor na Univerzitetu Ohajo, lingvistu čija se doktorska teza počela štampati u Americi prije nego što je odbranjena, lingvistu koji je kao student doktorant na Mičigenskom Univezitetu dobio Nagradnu stipendiju, lingvistu koji je održao predavanja po pozivu na Oksfordskom Univerzitetu, na Univerzitetu u Los Anđelesu, na tri univerziteta u bivšoj Jugoslaviji, kao i u Hrvatskoj akademiji znanosti i umjetnosti.


Šaljem ti, u nastavcima, svoj odgovor na tvoj post o meni da vidiš koliko si govno pojeo kad si ga objavio. Taj odgovor je pročitalo skoro sto ljudi, što na mom blog što na sajtu academia.edu. Mnogi od njih su mi pisali da mi čestitaju kako sam savršeno sahranio jednu budalu. Odgovor Prof. Riđanovića anonimnom autoru teksta o Profesoru, objavljenog na portalu koji nosi naslov “Nisam lingvist … to mi je samo zabava u slobodno vrijeme” NISAM PSIHIJATAR … ali dobro prepoznajem budale Juče naletih na jedan blog (koji nema ni ime ni prezime!) i nađoh u njemu poduži tekst o mojoj malenkosti, bez potpisa, bez datuma. Iz teksta sam zaključio da ga je morao napisati neki tvor, jer strašno smrdi lažima, primitivizmom, i glupostima. Ipak, ponekad ima naznaka da ga je mogao pisat i neko nalik na ljudsko biće, pa bi autor teksta mogao biti i neki hibrid između tvora i homo sapiensa. Taj tvor-homo sapiens uspio je da na 5-6 stranica ispiše toliko laži i gluposti da bi mi trebala manja knjiga da argumentovano pokažem da su to zaista laži i gluposti. Zato ću navesti i prokomentarisati samo nekoliko njegovih “bisera”, a vi to pomnožite barem sa 100 da dobijete približnu sliku o njegovom gorostasnom sranju, koje naziva “tekst”. 1) On meni zamjera što ljudima koji imaju nizak IQ govorim da imaju nizak IQ, što glupim ljudima govorim da su glupi, što nacionalistima/fašistima govorim da su nacionalisti/fašisti. Pouzdano znam da je većina onih koje sam opisao kao glupe i kao nacionaliste čitala moje tekstove. Budući da niko od njih nije reagovao ni na jedan moj tekst, i da u svakom jeziku postoji izreka “Šutnja je odobravanje” (ja sam je našao u 30 jezika pa je logično zaključiti da postoji u svakom jeziku), očito je da je svako od njih prihvatio moj opis njihove pameti, karaktera, i društvene provenijencije (većina naših “lingvista” su seljaci/kumeki, što svako može saznati na Internetu). Pazite: ja ne vrijeđam, ja samo OPISUJEM. Ja sam možda mogao reći da je neko “intelektualno insuficijentan” umjesto glup, ali to ne bi razumio mnogi moj čitalac, pa možda ni saam autor-tvor-homo sapiens. Ja sam NARODNI čovjek, koji piše NARODNIM jezikom, i kojem ne trebaju visokoparne strane riječi da bi zasjenio glupog Balkanskog čitaoca. 2) On meni indirektno spočitava što pišem svojim Pravopisom (koji još nije objavljen), iako bi me, da zna kakav je moj Pravopis, sigurno slavio jer sam, u stvari, preuzeo Engleski pravopis i prilagodio ga našem jeziku. U Engleskom pravopisu nema nelogičnosti kakvih ima u našem i većini drugih Evropskih pravopisa: ‘Hrvatska’ kao ime države piše se velikim slovom, a ‘hrvatski’ kao ime jezika malim, iako su države prolazne (to je bar pokazao Balkan) a jezik vječan, dani u sedmici i mjeseci u godini kod nas se pišu malim slovom, iako su većinom nastali od božijih i ljudskih imena. Vjera je tokom istorije bila najvažnija vodilja u životu, za nju su ljudi ginuli, a mi je smatramo manje važnom od krave Šarulje, čije ime pišemo velikim slovom, dok vjera ne zaslužuje da bude bar na nivou krave! (nastaviće se)
Ne moram se ni truditi da te sahranim, jer ti to sam činiš svakim brisanjem mog komentara na ono tvoje sranje od teksta o meni. Ti ćeš ovakvim samoubilačkim odnosom prema meni stvarno, 1000 x stvarno, sebi iskopati grob: Ja namjeravam da napišem knjigu s naslovom TAKO GOVORAHU BUDALE... u kojoj ćeš ti zauzimati počasno mjesto. Pokazaću da u tvojoj glavi umjesto mozga leži govno koje smrdi na kilometre. Tvoja smrt će biti veliki dobitak za čovječanstvo. Razgovarao sam sa nekim mojim zagrebačkim fanovima koji te poznaju - svi se slažu sa mnom da si govno; jedan od njih je rekao: "To gromoglasno potvrđuje odsustvo komentara na njegov post o Vama". Slijedi drugi dio mog "Odgovra tvoru": 3) Tvor piše: “Riđanović svakako mnogo zna o lingvistici, točnije o jednoj gramatičkoj teoriji unutar lingvistike. Međutim, čim se upusti van svog uskog područja, Riđanović piše svašta.” Hvala tvoru na komplimentu, ali JA NISAM NAPISAO NI JEDAN RAD NA OSNOVAMA GENERATIVNE GRAMATIKE, JA UOPŠTE NE POZNAJEM NJENE NOVIJE MODELE NITI SE SLAŽEM SA POSTAVKAMA NOVIJE GENERACIJE GENERATIVACA. JA SAMO PRIHVATAM NEKA NJIHOVA RANA NAČELA U GRAMATIČKOM OPISU JEZIKA (KAO DUBINSKA-POVRŠINSKA STRUKTURA). On citira jedan moj paragraf u kojem ja iznosim najelementarnije pojmove generativne gramatike, što može uraditi i početnik u lingvistici (ili prosto prepisati iz nekog izvora). Ja znam šta je otprilike kvantna fizika, i mogao bih napisati kratak odlomak o tome čime se ona bavi, ali ni slučajno ne bih mogao napisati ozbilijan rad koji bi bio doprinos toj grani fizike. A evo kako je tvor opisao gnerativnu gramatiku: “Taj pristup praktično sve svodi na nešto slično matematici, uz mnoštvo simbola, grafova, formula.” E ova me je rečenica zaista uvjerila da je Balkan rupa na planeti Zemlji, koja služi kao ljudsko smetljište, na kojem je naš tvor poseban egzemplar. Pa glupi tvore, zapamti ovo dobro: Ako se matematički METODI koriste u nekoj nauci – a to je slučaj u svim savremenim naukama – onda se nikako ne mere reći da je sama nauka “nešto slično matematici.” Poslaću tvoru sve svoje radove, pa ako nađe JEDAN koji je napisan u duhu generativne gramatike, ja ću se živ spalit na Trgu Bana Jelačića u Zagrebu. 4) Srbi i Hrvati se zaista pominju u najstarijim dokumentima, ali se od davnih vremena pominju i ratnici, i homoseksualci, i kurvari, i zlikovci, i umjetnici, i drkadžije, i sveštenici, i ustaše, i četnici, i brojni drugi ljudski kolektivi koje objedinjuje neki zajednički imenitelj. O Srbima i Hrvatima stoljećima se govorilo samo kao o PLEMENIMA, tek je puno kasnije neki pametan lopov skonto da bi se od njih mogo napravit ‘narod’, a onda od naroda država - i eto prilike za njega da postane kralj/predsjednik te države i da pljačka narod do mile volje. Ako mi tvor nađe samo jedan autentičan istorijski dokument iz vremena prije dolaska Srba i Hrvata na Balkan, u kojem se Srbi i Hrvati tretiraju kao zasebni narodi, u smislu ‘nacijaa’, ja ću mu se izviniti za sve što sam o njemu loše rekao. A evo sada nepobitnog naučnog dokaza da Srbi i Hrvati JESU jedan narod; taj dokaz potječe, vjerovali ili ne, sa poznatog FA Instituta u srcu Zagreba. Taj Institut je, nakon devet godina istraživanja genetskog porijekla 7.320 Hrvata, obznanio izvještaj, čiji sukus je ovako objavljen u "Večernjem listu": „Najnovija u nizu studija nedvojbeno je pokazala da su Hrvati potomci Srba koji su negdje tijekom 10. stoljeća prešli na područja naseljena manjim slavenskim plemenima, koja su se priklonila toj skupini, te su tijekom istog stoljeća preuzeli ime Hrvati.” Ovaj članak možete u cijelosti pročitati na linku https://www.vecernji.ba/vijesti/hrvati-i-srbi-oduvijek-dva-klana-dva-naroda-1243808
Naravno, nisi objavio moj komentar jer govorim istinu, a ti objavljuješ samo laži. Otkako sam objavio moj prikaz tvog sranja, dobio sam nekoliko poruka u kojima ljudi kažu da tvoj tekst govori da si glup, bezobrazan, nacionalista i kompleksaš, i da ništa što si rekao o Prof. Riđanoviću ne stoji. Jedan od mojih fanova kaže: "Profesore, Vi ste jedini intelektualac na našim prostorima koji jasno i glasno ukazuje na sve što kod nas nije dobro oko jezika. Vi svaku stvar nazivate pravim imenom i to je najveća vrijedost Vaših tekstova. Mi smo sretni što živimo u vremenu u kojem i Vi živite. Samo bih još upitao 'gospodina' ne-lingvistu: ko je to osvojio Škotsku ako nisu Englezi?" Ja ti savjetujem da - za tvoje dobro - izbrišeš onaj post o meni i da tako pokažeš da si došao pameti, da si napravio glpost što si ga i objavio, jer moj prikaz tvog teksta svaki dan čita bar 10 novih ljudi, i tvoj ugled pada iz dana u dan (a moj raste, iako ti tvrdiš suprotno). Ako stojiš iza onog što si reko o meni, zašto mi se ne obratiš direktno mejlom (ja dajem svoju mejl adresu u predgovoru svake moje knjige) da ti pokažem da si svojim tekstom o meni pucao u sebe samog.
Pa budalo jedna zar ne vidiš da ti za šest mjeseci niko nije napiso ni slova kmentara na ovo tvoje sranje. Ali jesam ja dobio nekoliko čestitki za moj 'Odgoor tvoru', tj. tebi, objavljen na mom bologu i na academia.edu. Ti mi ne odgovoraš iako sam te nazvao govnetom koje sere puno više nego što more pojest. Neki moji fanovi kažu da je bolje da ne izbrišeš onaj svoj tekst o meni, treba da ostane kao svjedočanstvo kakvih budala i govana još ima kod nas. Moram prestat, smrde slova kojima pišem o tebi.
Vidiš li sad da sam i tebe sahranio - moj prikaz tvog teksta o meni, objavljen na portalu academia.edu, imao je za dva dana 51 pregled, a tvoje laži i izmišljotine o meni niko još nije ni pročitao! Ti nemaš pojma o lingvistici.

Nema komentara:

Objavi komentar